top of page
  • תמונת הסופר/תMysun Survey Ltd

מדידה לצורך היתר | מודד מוסמך | חברת מדידות מייסון סורווי בע"מ

✔️ שירותי מדידה ומפות פוטוגרפית במחירים נוחים.

✔️ הכנת מפות בנוהל מבא"ת מדידות מפורטות.

✔️ ייעוץ חינם עם מודד מוסמך.

✔️ שירותים מהירים ובמחיר סביר.

✔️ להצעת מחיר למדידות התקשרו 04-9518115.




מה זה מדידה לצורך היתר או מפה מצבית ומתי זה נדרש?


מדידת היתר או מפה מצבית ( מדידה גאודזית ) היא סוג של מפה המציגה את מיקומו, גודלו וגבולותיו של אזור או נכס ספציפי עבורו מבוקש היתר. הוא משמש בדרך כלל בתכנון ופיתוח שימושי קרקע, שם הוא עוזר לרשויות המקומיות להעריך את התאמתו של פרויקט מוצע ולקבוע אם הוא עומד בתקנות ובדרישות של האזור.

אישור מדידה או מפת מצב נדרשים כאשר אדם או ארגון מעוניינים לבצע פרויקט בנייה או פיתוח באזור מסוים. הוא מספק את המידע הדרוש לרשויות המקומיות כדי להעריך את הפרויקט המוצע ולקבוע אם יש לתת היתר. המפה עשויה להידרש כחלק מתהליך הבקשה להיתר, והיא מסייעת להבטיח שהפרויקט המוצע עומד בתקנות הייעוד המקומיות, מדיניות השימוש בקרקע ותקנות איכות הסביבה.


למה אני צריך מדידה לצורך היתר ?


מדידות לצורך היתר היא חלק מהותי מתהליך הבנייה והפיתוח. המידע שנאסף מאפשר לנו למפות קרקעות שיכולות לשמש ליצירת פרויקטים מסחריים או פרטיים.

כמודדים, לעתים קרובות אנו נכנסים לתהליך בשלבי ההתחלה, כדי למפות את הקרקע ולתעד כל מאפיינים וקווי מתאר טבעיים או מעשה ידי אדם. זה מושג באמצעות הציוד והטכנולוגיה העדכניים ביותר, כגון Total Stations, סורקים, מקלטי GPS ותוכנת CAD. באמצעות הטכניקות הללו אנו יכולים לקחת את כל הנתונים שנרשמו, ולהפיק תוכניות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להתחיל בתכנון.

אדריכלים, יזמים, אנשים פרטיים, עושים שימוש במדידות טופוגרפיים ומדידות לצורך היתר כדי לסייע בהרחבות בתים, תכנון ושיפוצים של בתים, למטרות פיתוח, תכנון מבנים מוצעים.

בכל הנוגע לשירותי מדידות, בחירת בעל המקצוע הנכון חשובה לא פחות מהמחיר. מודד מוסמך מספק מגוון שירותים מקיף הכולל בין היתר מדידות נכסים, בקשות להיתר בנייה ומדידות חלקות קרקע. עם בעל המקצוע המתאים, תוכלו להיות רגועים שהעבודה תתבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך קבלת מחיר הוגן.


מה זה סימון נקודות על ידי מודד ומתי צריך את זה?


הסימון משמש בדרך כלל לבנייה חדשה, כולל יסודות בניין, עמודים, קוו בניין, גבולות ועוד...

סימון נקודות בנייה כולל זיהוי המיקום של תוספות מתוכננים על ידי הנחת יתדות ברזל/עץ באדמה.

הסימון מתבסס על תכניות תכנון הנדסיות, שרטוטים אדריכליים ושרטוטי מבנים של האתר והמבנה.

הסימון כולל גם מידע על גובה השיפורים, כגון כמה מתחת או מעל פני השטח אלמנטים מסוימים חייבים להיות.

לפעמים סימון בנייה כולל ניטור מבנים קיימים כדי להבטיח שפעילויות כמו פיצוץ, חפירה והנחת כלונסאות לא יגרמו להפרעות.​


מה הוא תהליך מדידה על ידי מודד מוסמך ?


תהליך מדידה על ידי מודד מוסמך לצורך היתר בנייה כולל ביקור באתר, עיון בתקנות, יצירת מדידה או תכנית אתר מפורטת, מדידת אתר הבנייה ב מכשירי מדידה אלקטרוניים או אופטיים מדויקים , עיון בתכנית הבנייה והגשת התכנית עם התיעוד הדרוש לאישור הרשויות המקומיות. . המודד מוודא שהתכנית עומדת בכל התקנות ומספק מידע מדויק להערכת היתר.

מפת מדידה זו חיונית לקביעת ארנונה, שכן היא מאפשרת לך למדוד במדויק את גודל הנכס שלך. עם זאת, זה לא מספיק פשוט להעריך את הגודל בעצמך. הרשויות העירוניות ירצו לראות מפת מדידה של מודד מוסמך כדי לוודא שהנתונים נכונים ושהנכס שלכם אכן קטן יותר מהרשימה המקורית.

מודד מוסמך יכול לספק מדידות מדויקות של הנכס כדי להבטיח את דיוק המספרים וליצור תוכנית המשקפת במדויק את תנאי השטח.


מה תפקידו של מודד מוסמך ?


מודד מוסמך הוא איש מקצוע שאחראי על קביעה ורישום של מיקום גבולות ומאפיינים על חלקת אדמה. זה כולל קביעת מיקומם של מבנים, מבנים, מאפיינים טופוגרפיים ומאפיינים רלוונטיים אחרים. הם גם מכינים מפות ותוכניות שמתארות במדויק את הגבולות והמאפיינים של נכס ומשתמשים במומחיות שלהם כדי לפתור סכסוכי גבולות. בנוסף, הם עשויים לספק עדות מומחים בתיקי משפט הקשורים בנושאי קרקע ורכוש.

במצבים מסוימים, יש צורך רק במודד מיומן המצויד בטכנולוגיה מיוחדת. זה נכון במיוחד כשמדובר במדידה מדויקת של אזור. חברות מדידות מחזיקות בציוד הדרוש.


איך בוחרים חברת המדידות או מודד מוסמך המתאים ?


בבחירת מודד מוסמך, יש חשיבות מכרעת לבצע השוואת מחירים חכמה. המשמעות היא בחינת כל ההצעות כדי לוודא שהן מכסות את אותם שירותים והשוואת מספר שעות העבודה. מודד זול עלול שלא לספק שירותים מקיפים, וייתכן שהצעת המחיר לא תכסה את כל העבודה הנדרשת. מצד שני, מודד במחיר גבוה עשוי להציע שירות ומקצועיות ברמה גבוהה ששווה את העלות הנוספת.

אנשי המקצוע הטובים ביותר הם אלו המשלבים ניסיון, הכשרה ומסירות עם מחירים הוגנים. בבחירת מודד מוסמך, חיוני לקחת בחשבון לא רק את המחיר אלא גם את רמת המומחיות והמחויבות לעבודה. מדידות הנדסיות דורשות תשומת לב לפרטים ועבודה קפדנית, ואנשי המקצוע הטובים ביותר הם אלו שלוקחים אחריות אישית על עבודתם ומספקים תוצאות העונות על הציפיות שלכם או עולות עליהן.

לסיכום, בחירת המודד המוסמך המתאים היא חיונית על מנת להבטיח שצורכי המדידה שלך ייענו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בין אם אתם מחפשים מדידת נכס, בקשה להיתר בנייה או מדידת מגרש, חשוב לבחור בעל מקצוע מוסמך, מנוסה ומסור למתן שירותים מהשורה הראשונה במחיר הוגן.


איך ניתן לקבוע את רמת הדיוק של המודד?


ניתן לקבוע את הדיוק של מודד על ידי השוואת תוצאות המדידות שלהם לנקודת ייחוס ידועה או מאושרת על ידי מפ"י מרכז מיפוי ישראל או על ידי השוואת התוצאות למדידות שנלקחו על ידי מודד אחר. ניתן לקבוע את רמת הדיוק גם על ידי בדיקת דיוק הציוד שלהם, הניסיון וההכשרה של המודד והשיטות בהן הם משתמשים כדי להבטיח דיוק בעבודתם.


למה אנחנו ?


מייסון סורווי בע"מ שמחה להציע מגוון רחב של שירותי מדידה ללקוחות רבים ושונים ברחבי הארץ.

הודות לניסיון רב השנים שלנו, תשומת הלב לפרטים והמחויבות שלנו ללקוחות , בנינו מוניטין כמובילים בענף באיכות, דיוק ושירות יש לנו את הניסיון, המשאבים והמיומנויות להבטיח שכל המדידות הרלוונטיות יתבצעו בצורה מדויקת, משתלמת ובזמן.

לא משנה אם אתם רוצים לעשות מפה לבית או למפות עיר שלימה.

מייסון סורווי בע"מ מבצעת כל הפרויקטים באמצעות הטכנלוגיות המובילות בעולם כדי להעניק תוצר איכותי ביותר.


חברתנו מעסיקה מודדים מוסמכים ומחזיקה טכנלוגיה מתקדמת בעולם המדידה, חברתנו מציעה שירותים רבים בעולם הגאודזיה ו מיפוי והמדידה.








מכשיר מדידה שמש כללים ערכים מציאת גודלו אורך ביחידות המידה תצפית הגודל הנמדד מערך זווית מספריים מדידת נכסים לצורך ארנונה מדידת נכסים לצורך ארנונה מודד קרקע מדידות להיתר בניה מודד מוסמך רישום פרצלציה תכניות לצרכי רישום תשריט בית משותף אורתופוטו משרד מדידות מודד דירות ובתים חברת מדידות מודים מוסמכים פנים מדידות שטח מדידת שטח רישיון טופוגרפית מפה טופוגרפית סימונים גרמושקה מדידת פנים מרכזיים תחום קריטי מודדים תשתיות צמוד עבודות מפתח פיקוח הוגן מתמחה צפון דרום מרכז ישראל כל הארץ מגרש תמונות גאודזיה שירותי מודד מוסמך הנחה אזורי מחירון זול תואר מבקר טיפים









98 צפיות0 תגובות
bottom of page